Процедура вирішення спорів

    Всі спори та суперечки, що виникають між Постачальником та Споживачем, вирішуються шляхом переговорів.

    З приводу виникнення будь-яких спірних питань, будь ласка звертайтеся за адресою 04053, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 14, офіс 16/30, з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, за телефоном +38 (068) 266 42 17, або на електронну пошту: arcticgazinvest@meta.ua

    У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку природного газу у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.

    Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»

Особа, відповідальна за врегулювання спорів: Директор ТОВ «АРКТИКГАЗ ІНВЕСТ» - Полухіна Людмила Олександрівна.

ТОВ «АРКТИКГАЗ ІНВЕСТ»

Адреса:  04053, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 14, офіс 16/30

E-Mail: arcticgazinvest@meta.ua

Телефон: +38 (068) 266 42 17

Графік роботи: Понеділок — П’ятниця: 9:00 – 18:00 Субота та Неділя: вихідні дні

Close Menu